mammatherese

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Therese Lindström - 7 april 2013 11:19

   
                  Före                                             Efter

Såhär blev då resultatet. Lite skillnad kanske? Det var inte meningen att det skulle bli fullt sådär mörkt egentligen. Men det blir inte alltid som man tänkt :) men är ändå nöjd   längden på håret har jag ännu inte vant mig vid. Det känns lite kort ;) men är ju van vid lite längre hår ~

Tjejen som klippte mig var grym. Riktigt duktig! Skulle kunna tänka mig bli klippt av henne igen.


Igår mådde jag inte alls bra :/ låg mest i soffan hela dagen & kvällen. Det började med att jag hade en hungerkänsla i magen. Så jag gjorde iordning en macka och hällde upp lite yoghurt i en tallrik. Men aptiten var som bortblåst. Fick "tvinga" i mig lite. Och efteråt fick jag ont i magen, ungefär den där känslan när man är jätte hungrig. Det höll i sig en bra stund. Men sen försvann det :) vid 12.30 ungefär åt vi mat och samma sak där, ingen aptit. Fick bokstavligen "tvinga" i mig lite då det är bra och få sig något. Efteråt blev jag och må konstigt så jag lade mig i soffan & vilade. Direkt jag var tvungen att gå upp och göra något mådde jag skumt. Magen kändes tung, kände som ett tryck neråt el hur man ska förklara och det gjorde ont. Så jag gick snart och lade mig igen! Det var det ända som hjälpte. Gick upp igen efter en stund och hämtade ett glas oboy. När det var urdrucket blev jag illamående. Inte extremt dock,men lite lätt. Så jag bestämde mig för att vila i soffan och inte kuta upp och ner. Efter ett tag när jag reste mig upp för att sitta så gjorde det rätt ont ... Såhär höll det på hela kvällen tills vi lagt oss! Hade ont och mådde allmänt skumt. Började bli lite orolig, om det verkligen stod rätt till. Tänkte att fortsätter det såhär ringer jag nog och rådfrågar förlossningen! Inte för jag trodde det var på G. Men tänkte om jag kunde få tips el något. Men det blev bättre när man fått sova så idag mår jag bättre! Förutom att jag vaknade med ryggvärk. Som har gått över :) tack och lov...

(Nära till tårar hela tiden när jag mår såhär dåligt) =/ men vill inte sitta och böla heller ~


Imorse när vi skulle åka till affären och tog på mig vår jackan då märkte jag att magen "kympt" . Det vill säga sjunkit en del. För magen känns verkligen mycket mindre än i fredags för då fick jag knappt igen jackan :P Jag tror även att bebis fixerat sig. Troligen därför jag mådde skit igår.

Nej nu ska jag se hur det går för älsklingen i garaget. Sen glo på Tv en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards