mammatherese

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Therese Lindström - 17 april 2013 19:15

Jag är så glad att jag vill bara skrika av glädje. Nu är det slut deppat under resten av graviditeten som är kvar! ~
Tjoho.....

Tog lite nya bilder idag på magen <3 Är nu i vecka 36 (35+2)

         

Nu kom älsklingen hem :) så nu ska vi käka innan arga snickaren!

Av Therese Lindström - 17 april 2013 08:42

Godmorgon bloggvärlden! Somnade vid 21.30 igår, var riktigt skönt och lägga sig lite tidigare än jag brukar :) har sovit som en prinsessa. Vid 05.42 ringde väckarklockan, låg kvar i sängen en stund. Klädde på mig sen och gick ner för att fixa en vällingflaska till Kevin som också hade vaknat. När hans välling var urdrucken och han fått på sig lite kläder gick vi ner och intog lite frukost. Efter tandborstning och påklädning av ytterkläderna var vi redo att gå ut :) Kevin fick knalla längs grusvägen, vilket han tycker är riktigt kul. Hela han skiner som en sol.. Väl framme vid dagis och klockan är 07.45 (lite tidiga är vi) hann knappt få av Kevin kläderna fören han sprungit in till barnen och leksakerna. Vinkade hejdå och traskade hemåt. Nu sitter jag här vid datorn och knappar på tagentbordet ^^ ska kolla lite på tradera och sen efter det hiva in mig i duschen! Tänkte passa på att duscha nu, för sen finns ingen tid till det och Micke kommer dessutom senare efter jobbet idag då han ska fixa lite på sin bil (volvo 945a) för som inte vet det ;p för den ska snart in på besiktning!

Ja annars händer det inte mycket i mitt liv förutom det vardagliga som att ta hand om Kevin, städa, fixa mat och tvätta. Samt försöka vara den där gulliga och snälla sambon ;) vilket inte är så lätt då humöret pendlar rätt ofta såhär på slutet av graviditeten. Och på tal om det har jag sagt att jag LÄNGTAR tills bebis kommer?! ;) Kan knappt berga mig till den stora dagen. Hehe! Vill på ett vis att hon ska komma NU men ändå inte..

Nej fan skulle kunna babbla hur mycket som helst. Ska avrunda här och duscha. Sen fixa lite här hemma.
Kram och ha en fin dag! <3

Ovido - Quiz & Flashcards