mammatherese

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Therese Lindström - 3 april 2013 10:33

Det är verkligen en djungel när det gäller barnvagnar! det finns ju hur många olika modeller och märken som helst ~ har suttit en bra stund och kikat på en massa vagnar. Vet verkligen inte hur jag ska göra? Den här gången gäller det att jag tänker 1000gånger före innan jag bestämer mig för något. För det får inte bli ett till dåligt köp!

Antingen blir det en syskonvagn där barnen kan sitta bredvid varandra.
"Vanlig" Emmaljunga med en sittstol uppepå bebisen.
Eller en sittvagn Brio el Emmaljunga scooter. Och jag får bära bebisen i bärselen.

Jag vet verkligen inte vad som är smartast! Men en sak vet jag och det är att min plånbok är inte speciellt tjock ;) så det gäller och tänka smart :) bäst skulle vara OM jag vaknar upp en morgon och ute på altan står den perfekta vagnen. Haha! Drömma kan man alltid göra. Nej men ska fortsätta kolla runt så får vi se hur det blir ^^

Om man ändå kunde trolla. Då hade jag aldrig haft dessa problem! Suck..

Jag vet att jag klagar en aning. Men saken är ju den att bebis kommer i Maj och det skulle vara skönt och ha allt löst. Det hade det varit också om vi inte köpt Phil och ted vagnen...

Nej lägger ner detta för stunden och tänker på något som får mig glad innan jag deppar ihop helt...

Ps. Blev iaf inge dagis för Kevin idag då jag spydde två gånger i morse. Vågade inte chansa OM det var magsjuka men det var det inte. Var bara graviditetets illamående tydligen. Men viste jag inte då :P

Ovido - Quiz & Flashcards