mammatherese

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Therese Lindström - 11 april 2013 11:02

Har sms:at in deklarationen nu :) tänkte vara ute lite mer i god tid än förra året :P för då var jag verkligen ute i sista sekund. Haha. Men det gick bra det med ~

Vad händer annars då? Inte mycket, går i väntans tider. Väntar på att vår lilla flicka ska komma till världen. Det är dock 38dagar kvar :) Försöker hålla mig sysselsatt så mycket det bara går. Tyvärr har det kanske blivit för mycket utav det. I två dagar har jag hållit igång. Har bland annat dammsugit, torka golv, dammat, städat toaletten, bäddat rent i vår och Kevins säng och tvättat fönstret. Och igår på kvällen kände jag ett "tryck" ner till i magen = förvärkar på G. Tog snabbt som ögat två st Alvedon och efter en stund började värkarna minska för och sen försvinna helt. Så jag slapp lida! :) sov sen gott under natten och vaknade vid 07.00 av att jag var pissnödig till tusan. Gick upp och på toa. Tänkte återvända till sängen igen men då vaknade Kevin så det var bara och göra morgon :D

Älsklingen är fortfarande sjuk, men börjar må lite bättre :-) Kevin är fortfarande lite snorig men även han är bättre! Ingen feber längre. Skönt det! Och ja jag mår bra än så länge. Peppar, peppar....

Förresten på måndag ska jag kika på en ny barnvagn <3 det blir en Brio twinetteTyvärr framåtvänd men kommer att lägga bebisen åt "fel håll" i vagnen så fötterna blir under suffletten ;-) så då blir hon framåtvänd mot mig. Även om andra kanske anser att det är "fel" så tror jag inte bebis kommer ta skada av det...

Nej hämta posten och sen fixa mat...

Ha en bra dag!!  

Ovido - Quiz & Flashcards