mammatherese

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Therese Lindström - 4 april 2013 09:59

 

Antingen är man väldigt trött eller så har man blivit knäpp! Jag skulle se på Tv. Så jag hämtar tv-dosan & ehhm babyvakten som ligger på bokhyllan (kan inte ha det liggandes på bordet för Kevin snor dom)

Sätter mig i soffan & slår på babyvakten. Tar inte många sekundrar innan jag inser att Tv är avstängd och babyvakten är ! Hahaha ~ Ja ibland blir det tokigt ;-)

Från det ena till det andra! Längtar tills i morgon för då ska jag, Kevin och Niina åka till stan. Ska inhandla lite på Mejk tänkte jag! Bland annat lite toa-artiklar, små flaskor att ha schampo i och en mysig tröja. Det är sådant som jag ska packa ner i BB-väskan :)

Wii på lördag ska jag klippa mig en kompis vars släkting (?) ska få äran att sätta saxen i mitt hår! Ska bli så otroligt skönt och få klippa sig. Sist jag klippte mig hos en frisör var när Kevin låg i magen :O efter det har min syster som inte är utbildad men duktig fått klippa mig och då var Kevin 5månader. Så det var inte igår jag blev klippt....

Funderar på att slänga i en hårfärg också ~  så man kan känna sig riktigt fin & fräsch. Men jag har inte bestämt mig än. Och innan jag får åsikter om att färga hår som gravid så ja jag vet att håret kan bli grönt istället för den färg man tänkt och vissa anser att det inte är bra för bebisen i magen heller ....

Blir håret grönt så blir de det ;-) då smälter jag in i våren/sommaren sen då. Hehe! Nej men det hoppas jag inte sker. Men märkte ingen förändring när jag färgade håret när jag väntade Kevin. Och bebisen ligger så långt in i magen, är skyddad. Så det är ingen katastrof :)

Nej nu ska jag fixa lite medan Kevin bus sover middag. Får se när han vaknar idag? Min lilla sömntuta ;) Vill att kl ska bli 12.00 så jag får kolla om posten kommit :D





Ovido - Quiz & Flashcards