mammatherese

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Therese Lindström - 24 april 2013 19:21

Jahapp då blev det ändrade planer. Hade tänkt åka på bakluckeloppis på lördag, men så blir det inte ^^ trååååk! Så det blir väl och sitta hemma och uggla. Vilket vi gör typ jämnt annars så därför tycker jag det är extra kul när man för en gång skull har något planerat.. Men men! Blir iaf Kopparberg på söndag så något kul händer iaf i helgen...

 

Jaja ...

Äta mandelkubb och dricka mjölk. Sen se på Tv! Efter det soooooova ;) Inge dagis i morgon! Funderar på att ta min lilla sötnos och dra in till stan i morgon! *Tröst shoppa* lite ... Men vet inte om jag orkar? Kanske bättre och uggla hemma som vanligt?! ^^ får sova på saken...

Fick förresten hem ett foglossningsbälte idag som jag köpte utav en och så skickade hon med ett svart tyg som man drar över magen. Och jag kan säga att det hjälpte och jag kan numera leva som en normal människa :P behöver inte vanka mig fram. Visst den tar inte bort allt det onda, men bra mycket. Så TACK för en BRA affär...

Nej fan hjälpa Micke och sen bänka sig vid soffan.. På återseende! Godnatt ^^

Ovido - Quiz & Flashcards