mammatherese

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Skriver igen (:

Av Therese Lindström - 8 april 2013 10:30

Kevin ligger & sover sin middagslur :) själv sitter jag åter igen vid datorn, sitter och kikar runt på blocket efter syskonvagn. Känner att jag kan inte släppa det fören problemet är löst. Om det nu blir det?! :( det som ställer till det är att jag just nu inte har så mycket pengar. Visst kan man alltid prova att sälja Phil & Ted vagnen. Men att sälja en vagn är inte så lätt! Vet hur som helst iallafall vad jag skulle vilja ha för vagn & det är Emmaljunga. För det ÄR ett bra märke. Så det kan man lita på i alla väder ;) 

Önskar verkligen att man kunde spola tillbaka tiden lite. För då hade vi haft Emmaljungan kvar till Kevin och vi hade aldrig köpt Phil vagnen. Men gjort är gjort och det svider. Skrev på Facebook att jag hade ångest och så. Då fick jag höra, jag varnade dig innan osv. Det kändes väl inte så jätte kul. För jag mår skit redan som det är. Behöver inte må ännu mer dåligt. Räcker med sambon inte blev så glad över det hela ~ räcker med att jag gjorde honom besviken!

Nu är det som det är, och det ser ut som jag kommer få dras med Phil vagnen iaf :( OM jag inte lyckas trolla på något vänster :) inte för jag tror det, då jag inte har magiska fingrar ;o

Fan, känns inte som jag kan glädja mig riktigt åt att bebisen ska komma när jag har stora vagn problem...

Nej fan lär sätta fart och plocka lite. Samt planera dagens middag. Ha en super bra dag



 
 
Ingen bild

Fridah

8 april 2013 11:01

Äsch jag dras ju med min phil&teds, det funkar ju. ;) Tänk så här: Bara barnen mår bra så spelar ju inte vagnen så stor roll. ;) Tänk dig mig som köpte vagnen NY, det var mkt pengar för något som jag inte är nöjd med. Men som sagt den fungerar ju, även om den är lite bökig. Den fungerar mkt bättre nu när Stina sitter än när hon låg ner. Och den korta stund som dom ligger kan man ju kanske stå ut?

Hoppas att du kommer fram till en lösning iaf. :)
Kram

Therese Lindström

11 april 2013 11:02

Ja det måste ha svidit lite mer att man köpt en NY vagn som kostar MER och sen upptäcka att man inte är jätte nöjd! Att jag tycker vagnen är dryg då det är svängbara hjul det KAN jag stå ut med. MEN jobbigt och se Kevin sitta dåligt :s det största problemet är. Förresten jag vet att man kan låsa hjulen med. Har haft både låst och icke, men nja inget för mig. MEN ska kolla på en vagn nästa vecka! =) Kram

 
Ingen bild

ÅHHH!

8 april 2013 11:09

Herregud!!! gör du något annat än att gnälla?? Nöj dig med de du har istället! Vagnen är väll hel eller hur? Va isådanna fall nöjd!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards