mammatherese

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

"Nya" barnvagnen!

Av Therese Lindström - 22 april 2013 09:36

 

Såhär ser den "nya" syskonvagnen ut   vissa kommer säkert rynka på näsan för att den är framåtvänd och barn under 6månader "ska" helst inte ligga framåtvänd. Men som sagt vad finns ju ingen lag på det. För det är bara vad som rekommenderar! ~

Jag kommer dock att lägga liggliften åt "fel håll" så tösen kommer ligga mot mig ändå. Sen kommer jag att köpa till en parasoll och fäst vid vagnen så hon inte får sol på sig när vi är ute och promenerar! :) Och den första tiden så brukar bebisar sova mesta dels i vagnen så hon kommer ju inte direkt reagera på folket kring henne ^^

Kommer även ha kvar den andra vagnen Phil and Ted . Så vi kommer kunna växla vagn efter vad som passar bäst. Så det känns skönt! :)

En annan sak som är lite negativ med denna vagn är väl att Kevin inte kommer ha så mycket plats till övers. Men med andra sidan så går han mesta dels. Och när han inte kan göra det så funkar det nog att sitta i vagnen ändå :) för plats får han ju även om den inte är så bred ;)

Hur som helst är nöjd nu över de två vagnar vi har. Har ju vant mig med den andra mer och mer nu...

Nej nu ska jag göra lite vettigt här hemma innan Kevin ska hämtas sen vid 12.00

Kram kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 2 april 2014 11:11

Hellu... Strålande solsken ute & det är 11,4 grader :) lite skillnad från i morse när det var - 4. Så barnen fick ta på sig sina overaller när vi skulle gå till dagis. Tänkte plocka bort vinterkläderna härom dagen, men dom får vara kvar lite till. So...

Av Therese Lindström - 1 april 2014 11:47


  När jag träffade dig första gången november 2010, då tänkte jag den här killen ska bli min. Hade turen vid min sida & behövde inte kämpa för att vinna ditt hjärta. För vi båda föll pladask. Vi har varit tillsammans 3år & 5månader. Och det har vari...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 19:28

Tittar på Rederiet i brist på annat :) älsklingen är ute & donar. Och barnen sover! Isabella somnade vid 18.30 och Kevin runt 19.00! egentligen skulle klockan ha varit 17.30 och 18.00. Men vi ändrade ju till sommartid inatt :) får se om barnen vaknar...

Av Therese Lindström - 30 mars 2014 11:35


  Idag blir det smörgåstårta till lunch <3 ska bli riktigt gott :) då jag är GRYM på att göra smörgåstårtor. skrytinläggBarnen får klyftpotatis och chickenbits. Dom har gjort om Facebook utseende igen, undrar vad det var för fel på den som var in...

Av Therese Lindström - 26 mars 2014 20:36


Det blev en sen kvällsmat idag! Men det var det värt :) för riktigt gott blev det. Dock gillade vi inte rödlöken till :/ det blev ett minus där. Annars var det riktigt gott :) så detta kommer vi absolut äta igen.    Barnen sover, magarna är mätta och...

Ovido - Quiz & Flashcards