mammatherese

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Therese Lindström - 12 mars 2013 07:59

Godmorgon! *gäspar* idag vaknade jag vid 05.15 av att någon tryckte på kissblåsan ;) hann sova till 05.45 då vaknade Kevin och var jätte ledsen. Skyndade ner och hämtade välling och kände på blöjan som var välfylld (bytte den mot en torr) och under den korta stunden hann Kevin vakna till och bli jätte pigg! Så tror ni han somnade om? Nopp. Fick ligga kvar iallafall till 07.00 sen hördes bestämda protester om att går inte du upp NU mamma då kommer jag se till att skrika rätt ut.

Har en pojke som är världens grinigaste unge i hela Guldsmedshyttan. Men sova en stund till gick då rakt inte. Försöker att underhålla honom så han glömmer bort att vara sur och det funkar hyfsat..

Behöver jag säga att jag är trött idag? Ögonen går i kors. Hoppas att kaffet kan ge lite mer energi. Annars lär jag väl somna stående. Hehe!

Vad har ni för planer för dagen? Jag, Kevin, Nina, Tony och Sandra ska bränna in till stan lite senare. Nina och hennes kids ska bada på badhuset. Jag & Kevin ska kika runt på stan. Ska dels handla hem lite som frukt och våtservetter. Och så blir det väl ett besök på klädaffären kan jag tro . När dom badat klart sen blir det och käka någonstans innan hemfärd :) Hade varit kul och gjort dem sällskap i vattnet men eftersom jag har en son som vägrar att bada eller som inte gillar det så vågar jag inte chansa :p för jag vet hur illa det låter hemma bara. Får ta badhuset när han är mer mogen.

Nej ska ta och hämta den där koppen kaffe. Glo på Tv & leka lite med Kevin. Sen packa skötväskan och fixa vagnen. Sen borde klockan vara så mycket att Nina och co är klara :)

Ha en bra dag. Det ska jag försöka ha! Kram

 

Bjuder på en bild från i somras :p Kevin is crazy...

Ovido - Quiz & Flashcards