mammatherese

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Therese Lindström - 21 mars 2013 09:16

Godmorgon! Gick & lade mig vid 20.45 igår, låg och läste lite. Somnade sedan ungefär vid 21.15 Var verkligen jätte skönt och lägga sig tidigare :) sov fram till 23.00-00.00 kommer inte ihåg vad klockan var exakt för då vaknade Kevin. Hämtade välling och nattade honom på nytt. Somnade ganska snart efter det:) 

Vaknade vid 01.30 av fruktansvärda förvärkar. Låg lite halvtokig i sängen och försökte rätta till mig men en hård mage och en massa värkar så gick det inte. Fick snällt ligga kvar lite halv bekvämt :/ under tiden jag låg där och kved över smärtan så det ända som fanns i mina tankar var att jag ville ha vatten. Haha! ~ men ville inte gärna väcka Micke för den saken skull. Så jag bet ihop och försökte koncentrera mig på att värken. Tog tid för & se hur länge det skulle hålla i sig och ungefär 45min blev det. 

Var lite lustigt för stunden innan förvärkarna så drömde jag att jag var och köpte en spjälsäng ;) haha! Lite skumt ...

När värkarna hade lagt sig skyndade jag upp och dricka vatten och sen efter det somnade jag fort om! Var så otroligt trött. Vaknade nästa gång vid 05.45, kunde inte somna om. Gick upp & käkade frukost med Micke. Berättade om natten för honom. Direkt efter frullen vaknade Kevin! Försökte natta honom. För jag tänkte sova en stund till om han hade somnat. Men energiknippe till son så blev det inge mer sömn.

Kevin leker och jag tar det lugnt. Ska om en stund lägga honom för sin middags vila och sen ska jag slänga i tvätt i maskinen. Och efter det packa BB väskan. Känns som det kanske är dags och fixa det sista (eller ja nappar och blöjor får vänta) men allt annat jag kan lägga i ska ner NU.

Nej återkommer senare el något :)

Ovido - Quiz & Flashcards