mammatherese

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Therese Lindström - 1 januari 2014 10:38

Jag hoppas att ni hade ett bra nyår igår :) som ni förtjänar. Själv hade jag ett riktigt bra nyår, faktiskt det bästa på länge. Allt blev perfekt, hade inte velat ha det annorlunda. 

Vi käkade potatisgratäng och kött, spelade Bingolott (vann inget) drack en söt och god skumpa som hette Mia, och vi tittade på film (Hinsehäxan) och vid 00.00 slaget gick vi ut och tittade på raketer och skålade in det nya året. 

Välkommen år 2014. Ett nytt år med nya möjligheter. Året jag kommer lägga fokus på vikten. För jag vill verkligen gå ner i vikt. Men kommer inte stressa fram. För det får ta den tid det tar. Huvudsaken är ATT jag går ner :) och jag kommer försöka visa min positiva sida lite mer. Och självklart njuta av livet. 2014, jag är REDO. 

Hoppas på ett bättre år utan falska spel, lögner och skitsnack...

Nej ska ta och lägga gumman så hon får sova lite. Och sen försöka tvätta lite. 

Ovido - Quiz & Flashcards