mammatherese

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Therese Lindström - 21 januari 2014 10:51

Kevin är på dagis & lämningen gick bra :) trodde nästan han skulle bli ledsen. För igår när vi pratade om att han skulle till dagis idag sa han nej. Men han ändrade sig nog när vi väl kom fram och såg alla kompisar stod & väntade på honom. 

Isabella ligger & sover. Men borde väl vakna snart. Då blir det lite lunch för henne och mig. Sen blir det lite lek och bus innan vi ska i väg och hämta Kevin. 

Jaha undrar vad vi ska äta idag? Det är en återkommande fråga här hemma. Jag har ständigt beslutångest över vad vi ska äta jämnt. Medan vissa bara öppnar frysen & plockar fram något. Som Micke :) han behöver sällan stå & fundera. Medan jag står och funderar in i det längsta. Tillslut "tvingas" jag bara ta något för att klockan sticker i väg och vi är hungriga. 
Haha! I kväll ska jag sätta mig ner & skriva en matsedel för då kommer det gå lättare och jag slipper fundera så mycket. 

 
Grattis älskling på 8månaders dagen <3 

Inatt klockan 02.11 blev Isabella hela 8månader. Vart har tiden tagit vägen? "bara" 4månader kvar, sen är du ingen liten bebis längre. För då blir du 1år :) 

Nej ska ta och plocka ur diskmaskinen, rota lite i frysen & bestämma mig för något vi ska äta och sedan göra i ordning lite lunch. Sen  i väg och hämta finaste Kevin. Hem och sen är det full fart igen :D 

Kram och hej

Ovido - Quiz & Flashcards