mammatherese

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Therese Lindström - 18 januari 2014 15:39

-4kg visade vågen idag :) tog på mig ett par mjukisbrallor som satt åt vid magen i december och nu sitter dom bekvämt. Känner mig ännu mer peppad till att fortsätta min viktresa! <3 1kg till och sen har jag nått mitt första mål på 5kg. Sen bara köra nya 5kg. När jag fixat det då har jag helt plötsligt tappat 10kg.. Underbart

Var till Örebro idag och mathandlade. Blev en massa nyttigheter som frysta grönsaker, vanliga grönsaker, nötter, frukt och frysta bär. Sen fiber havregryn och fullkorns couscous :) så även om jag äter husmanskost så byter jag ut mycket och lägger till annat. Var inte så svårt som jag trodde det skulle vara...

Och jag märker redan stor skillnad. Jag är inte lika grinig på dagarna som jag var förut, springer inte och små äter. Och jag blir mätt på helt annat sätt än förut :)

Shoppade lite åt min lilla prins idag. Han fick en ny Cars mössa som lovat. Sen fick han 7par kalsonger också med Cars. Samt en pyjamas med "vanliga" bilar. Tyvärr blev inget till Isabella denna gång. Men ska beställa lite från Hm sen då plånboken inte är tjock denna månad :/ 

Jaha nä nu är det dags för lite kaffe tror jag. Sen ska jag nog ta och fixa lite smoothie :-)
Ha en riktigt bra dag, för det ska vi ha.

Micke, Kevin och Isabella - Älskar er  


Ovido - Quiz & Flashcards