mammatherese

Alla inlägg den 9 januari 2014

:)

Av Therese Lindström - 9 januari 2014 15:11

Longest Duration
42:08
Most Calories Burned
216 cal
Largest Elevation Climb
63 m

Så himla nöjd med dagens alla promenader, 5km avklarade! :-) och i kväll ska jag köra plankan och lite andra övningar. Och i morgon blir det en promenad med kidsen igen <3 ska se till att det blir en vana att gå promenader. Tillslut kommer det bli en vana och kommer förmodligen kännas konstigt OM jag inte kan gå en dag! 

Förresten idag fick vi ett paket av smärmor med kläder till Isabella, 

 
Isabella fick ju kläder i julklapp, men det var försmå så hon bytte till andra kläder i större storlek och då blev det dessa :)

Nej nu ska jag ta mig ann om barnen och sen fixa middagen (: 

Av Therese Lindström - 9 januari 2014 09:59

Godmorgon! Gick en omväg till dagis idag bara för att jag ska kunna röra på mig lite mer :) tog även samma väg hem. Förhoppningsvis kommer det ge resultat på vikten sen. Här nedan kan ni se hur långt jag gått och hur mycket kalorier jag brännt. 



Farthest Distance
2.86 km
Longest Duration
35:03
Most Calories Burned
202 cal
Largest Elevation Climb
48 m

Såhär i början så är det ganska jobbigt, men förhoppningsvis kommer det gå lättare med tiden :) denna gång ska jag inte ge upp! För jag vill verkligen klara denna viktresa! Jag har satt ett mål på hur mycket jag vill gå ner. Jag hoppas att jag tar mig tid, eller iallafall så nära det som möjligt :-) 


Isabella ligger och sover. Själv ska jag mysa ner mig i soffan en stund och kolla på Rederiet. Sen ska jag förbereda dagens middag som blir hemmagjorda biffar, mos, stekt lök och sås! :) mums. Och självklart grönsaker till det.

Avrundar väl här. Men ha en riktigt bra dag! Kram 

 

Ovido - Quiz & Flashcards