mammatherese

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Therese Lindström - 17 januari 2014 14:48

Det finaste jag har, är såklart mina barn <3 

 

 

 

Skulle kunna gå över eld & vatten för er mina änglar <3 






Av Therese Lindström - 17 januari 2014 09:41

Godmorgon! Är en aning trött idag :/ Isabella vaknade vid 4.45 och ville äta. Och efter det hade jag svårt att somna om. Så halvsov "bara" fram tills 7.00 då Kevin vaknade och kom in och väckte oss! Var mer död än levande. Låg kvar i sängen och små blunda i någon minut och hör helt plötsligt något "konstigt" ljud. Och ser att Kevin står & leker med välling pulvret . Rolig start på denna morgon :/ 

 

Mammas lilla "skitunge" . såhär fint hade jag det på nattduksbordet :o syns kanske inte så jätte bra men det är vällingpulver PÅ nappflaskan. Så det ser ut som han tänkt göra välling.

Tog lite fina bilder på våra änglar vid frukosten! <3 

 


     

Isabellas frukost bestod av smörgås och sen lite hallon :) mums tyckte hon.. 

Nej nu ska jag ta mig ann om våra små. Och sen ner i tvättstugan & köra igång en maskin med tvätt. 

Ovido - Quiz & Flashcards