mammatherese

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Therese Lindström - 19 januari 2014 18:22

Köpte hela 3 påsar med jätte fina kläder av Linda idag till min lilla prins! :) det mesta var i lite större storlekar. Men det fanns en del som han kunde ha nu, så har precis tvättat upp det. Så nu behöver jag bara beställa lite mer kläder till Isabella. Sen har barnen så dom klarar sig en stund, förhoppningsvis! <3

Var förresten roligt och träffa Linda & hennes barn :) gud vad barnen hade växt. Var ju ett tag sen jag såg dom :/ 
synd bara att tiden gick så otroligt fort, för dom var tvungen att åka vidare. Men som sagt var kul så länge det varade. 

Om en stund ska Kevin nattas och sedan är det Isabellas tur. Lade henne för en stund sen då hon verkade jätte trött, men som vanligt ville hon inte sova. Så fick ta upp henne och hon leker. Och verkar inte super trött längre ;-) det är ganska vanligt att hon först visar att hon är jätte trött och man lägger henne och sen får man hämta ner henne igen för och lägga henne lite senare :/ förstår inte hur ett barn kan vara så himla envisa :p 

Jag och älsklingen ska äta lite go kvällsmat och se film. Sen är det dags och sova. Det är ju en ny dag i morgon också. 
Godkväll <3

Av Therese Lindström - 19 januari 2014 09:20

Godmorgon! Då var det söndag idag då och idag får vi lite besök av Linda. Även om det inte blir så lång stund, så är det ändå kul att du tittar in en sväng :) efter besöket ska jag sätta mig ner och gå igenom barnens kläder. Måste erkänna att jag har rätt dålig koll på vad som saknas och ej. Underlättar inför den kommande beställningen på HM sen.

Sen tänkte vi ha lite hårklippning. Både Micke och Kevins hår ska snyggas till. Samt min lugg ska kortas ner :0) fast min lugg tar vi nog om en liten stund, då jag tänkte hoppa in i duschen snart. Köpte en hårinpackning igår som jag tänkte använda idag. Älskar hårinpackningar för håret känns så himla fräscht efteråt. 

Till kvällen blir det nog lite film i vanlig ordning när barnen somnat <3 En lugn och skön söndag, precis som det ska vara. Jag hoppas att ni får en fin dag, vad ni än ska göra. 

 
Avslutar inlägget med denna bild. För jag tycker den ÄR så fin. Båda barnen på ett och samma kort. Det händer inte allt för ofta. Så får ju skynda fram med kameran NÄR det väl händer... 



 


Ovido - Quiz & Flashcards