mammatherese

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Therese Lindström - 6 januari 2014 18:19

Har klickat hem lite kläder till mig & barnen från HM. Så mindre pengar i plånboken & några kläder rikare. Längtar tills jag får sms om att paketet kommit :) beställde blanda annat kalsonger med Cars såklart. Så det blir och försöka pott träna Kevin sen. Kanske blir roligare när han får fina kalsonger på! Vi har testat pottan tidigare, men inte gjort något större försökt. Han har provsuttit några gånger och en gång kom det kiss. Duktiga killen <3 

Vad har ni hittat på idag? Här har det inte hänt något speciellt. Har strukit gardiner och satt upp dom med hjälp av älsklingen och sen har jag sytt lite. 

Isabella har varit en gnällspik idag :/ vet inte om hon kanske har fler tänder på väg upp? hon äter inte lika bra som hon brukar och sover heller inte så bra på dagen. Så vid 17.00 var hon riktigt trött, men ville inte lägga henne så tidigt så jag gjorde ording ett bad :) 

 
Isabella väntar på att få bada

 
Att bada var uppskattat. Först lekte hon lite med leksakerna och sedan kom hon på att man kunde använda handen och plaska och oj vad hon skvätte vatten överallt :)

Isabella blev helt slut efter badet och somnade. Men sov bara en kort stund, för nu har hon vaknat igen! Jag diggar verkligen inte hennes krångel på kvällen :/ hon har sedan någon vecka tillbaka ändrat sin rutin. Så nuförtiden får man lägga henne två gånger på kvällen.... Måste försöka få bukt på detta! :(

Nä lär avrunda här.... 

I morgon är det dags för dagis igen och älsklingen ska jobba... 

Ha en bra kväll... Godnatt


Ovido - Quiz & Flashcards