mammatherese

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Therese Lindström - 3 december 2013 19:30

 
Har kommit på mig själv att jag blivit så negativ av mig på senaste tiden. Lätt att bli det när det finns andra som är det. 
Men har nu bestämt mig för att bli MER positiv. För det är sådan jag är som person egentligen ^^ 

Hoppas att ni har det bra där ute i bloggvärlden. Här är det bara fint! Ska strax krypa ner i sängen & sova lite. I morgon är det en ny dag med nya möjligheter.. Dagis, promenad till Ica och hämta paket. Hem och fixa lite innan man ska till dagis igen och hämta min fina Kevin! Sen blir det en massa bus med barnen. Och ja så rullar det på :)) 

Nä tack och godnatt!


Av Therese Lindström - 3 december 2013 11:57

Tjoo! 

Kevin är tillbaka på dagis igen :-) hoppas att han klarar sig från alla sjukdomar och hinner vara där lite mer nu. Lämningen gick bra, inga tårar. Så det kändes skönt. Tror faktiskt att han har saknat sina kompisar nu när han varit borta så mycket. 
En nackdel med dagis är ju alla dessa sjukdomar. Visserligen har Kevin klarat sig ganska bra! peppar, peppar :) 

Efter lämningen på dagis gick jag och Isabella till Ica och handlade lite. NU har Bellabus lite mer mat igen. Dock kommer det inte räcka så jätte länge, då hon äter 2burkar/per dag. 

 

Jag gjorde hemmagjord mat till henne förut, för det blir ju billigare i längden. Men hon tyckte inte alls det var gott. Jag provsmakade själv för och se hur smakade. Jag tyckte inte det var något fel på maten! Men när jag gav henne maten så fick hon kväljningar :/ så vi har återgått till burkmaten! Huvudsaken är ju att hon blir mätt :) 

 
Nu ska jag ta och plocka lite och sen göra oss i ordning och knalla bort till dagis & hämta Kevinboy ;) när vi kommer hem ska jag fixa lite mat. Idag tänkte jag bjuda på potatis, fisk och sås. 

Nä bäst och sätta fart :) ha en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards