mammatherese

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Therese Lindström - 29 december 2013 13:56

   

Egentid med mamma <3 då pappa och brorsan har åkt på en liten roadtrip :) 

mamma tyckte jag var så skitig efter maten, så jag fick ta ett bad.
Men jag älskar att bada, det har jag alltid gjort. Så det gör ingenting. 

Nu ska jag och mamma mysa ner oss i soffan och bara ta det lugnt. 
Om en stund kanske det blir en liten middagsvila?! 

Ha en bra dag! 


Av Therese Lindström - 29 december 2013 11:51

Trött idag, men det är självförvållat. Jag och älsklingen tittade på Stig-Helmer (den ofrivilliga golfaren) igår och den slutade inte fören 23.30 Egentligen behöver jag lägga mig tidigare för att vara någorlunda pigg dagen efter. Men Stig-Helmer filmerna är ju så bra så har svårt och slita mig från filmen tidigare. 

Inatt vaknade båda barnen. Först var det Kevin, men han var det bara ge nappen och snutten. Och lägga rätt honom. Sen somnade han om :) och sen vaknade Isabella 1-2 timmar senare och ville äta. Tog nog 5min innan hon somnade om. 
Fick sova till 7.45 och det var skönt. Hade dock inte haft i mot att sova en timme till. Men man ska väl inte klaga ;) barnen kunde ha vaknat tidigare så jag är ganska nöjd ändå. 

Vid frukosten blev Kevin arg för något och välte av misstag ut mitt kaffe. Det blev kaffe överallt. På köksbordet, på mig och under köksbordet :( som tur var så hade kaffet kallnat så jag brände mig inte! Så ingen vidare bra start på morgonen. Så var bara till och torka upp kaffet och brygga nytt. Och denna gång fick jag dricka det också :) 

Vad ska ni hitta på en söndag som denna? Själv blir det nog lugnt. Ingenting planerat :) men det kan vara skönt och bara vara också. Leka med barnen och så. Kanske slänga in lite tvätt i maskinen. 

Vet inte vart jag fick det ifrån, men blev sugen på att åka till Bus och leklandet någon gång snart! Synd man inte har körkort för då hade jag och Kevin åkt iväg. (Isabella har nog inte så mycket nytta av det än) pratade med Micke om det, men blev ingen seriös diskussion . Och inte känner jag direkt någon som kanske skulle vilja åka heller. Eller jo kanske ;-) ska ta och skicka ett sms till en kompis :D

Nej ska ta och byta blöja på Bellabus <3

Ha en jätte bra dag 


Ovido - Quiz & Flashcards