mammatherese

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Therese Lindström - 31 december 2013 14:41

 

GOTT NYTT ÅR!! =) vad rädd om er


Av Therese Lindström - 31 december 2013 10:19

Godmorgon! :) Idag blev både jag och älsklingen chockade när vi vaknade och såg att klockan var 9.15 Fick en rejäl sovmorgon. Tack ungar <3 

Idag är det sista dagen på år 2013. Det har varit ett jobbigt men också bra år. Det bästa var ju när lilla Isabella föddes <3 Jag hoppas att 2014 blir ett bra år med mycket kärlek och glädje! Och jag hoppas på att gå ner i vikt. För jag har tyvärr inte varit så flitig med det. Så istället för att gå ner i vikt efter förlossningen har jag gått upp :O har ätit och druckit det jag blivit sugen på hela tiden, utan att ha tänkt mig för. Och inte ens när kläderna har suttit åt lite så har jag inte brytt mig. Har bara ryckt lite på axlarna och fortsatt. Och det kommer jag få lida för NU 2014 när det är dags att starta min vikt resa. Jag har satt ett långsiktigt mål och det är att försöka gå ner 27kg  :O men ska börja med ett mer kortsiktigt mål :) 

Har förresten under år 2013 insett att den person jag litar på mest och som alltid ställer upp utan krångel är min älskade sambo. Vad skulle jag göra utan dig?! Jag älskar dig grymt mycket. Du är det bästa som hänt mig, efter barnen <3 Du är en klippa, du är mitt allt. 

Jag har även insett lite andra saker, som jag blundat för :/ men har nu öppnat ögonen! Och det är på tiden. Vad? Behåller jag för mig själv. Enklast så. 

Nu ska jag ta och gosa med mina två underbara ungar. Och sen sparka igång dagen. Börja med att baka för och sen slänga ihop potatisgratäng m.m 

GOTT NYTT ÅR!!! 



Ovido - Quiz & Flashcards