mammatherese

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Therese Lindström - 17 december 2013 09:04

Godmorgon! Försov oss i morse, och jag erkänner att det är mitt fel. Lade mig sent igår och sen vaknade Isabella vid 04.00 och ville äta. Hon har inte vaknat på natten på några nätter nu. Men i morse tyckte hon det var dags :/ hade lite svårt och somna om. Vid 6.30 innan älsklingen åkte till jobbet väckte han mig och sa att det var dags och gå upp. Jag mumlade bara och sov vidare! Vaknade vid 7.30 och inser att vi försovit oss :O ringde till dagis och tog ledigt. För jag tyckte det kändes onödigt och stressa iväg för att han sedan ska bara vara där en stund. Måste hämta honom lite tidigare idag då han ska till tandläkaren. Ska bli intressant och se om Kevin kommer öppna munnen vilket både jag och Micke har svårt och tro att han kommer göra. Så vi får se vad som händer ;-) 

Min underbara älskling tar ledigt från jobbet för att kunna köra oss till tandläkaren. Tack finaste <3 för bussarna är alltid fullsatta och vi får typ aldrig åka med bussen :/ och det kostar 250kr om man ringer samma dag till tandläkaren. Sist när vi inte fick åka med bussen när vi skulle till tandläkaren då var dom schyssta så vi slapp betala. Men annars hade jag fått göra det. Det är vid sådan här tillfällen man önskar man hade körkort. Eller iallafall vänner som skulle kunna ställa upp mot soppa pengar. Men har absolut ingen som kan ställa upp :/ el visserligen har pappas fru Tina hjälpt oss ibland. Men det är inte alltid hon kan heller. Men annars finns ingen tyvärr

Från sak till sak. Jag och Micke har bestämt att vi INTE ska ha flera barn. Dels för att vi bor trångt och sen kostar det en del att bygga ut :/ och sen har vi sagt att två barn räcker bra! MEN ingen vet vad som händer i framtiden. Man ska aldrig säga aldrig. Men en sak är iallafall säker jag kommer INTE skaffa en tredje fören körkortet är taget så fall. För jag är så jävla trött att vara så låst. Vore en sak om man hade lite fler i sin omgivning som skulle kunna hjälpa iallafall ibland. 

Jaja ;-) glad för att jag har min underbara sambo som försöker hjälpa mig så gott det går ^^ 

Nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe <3 och sen mysa med barnen... Mitt allt

Ovido - Quiz & Flashcards