mammatherese

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Therese Lindström - 21 december 2013 13:50

 
Tänk att det redan har gått 7månader sedan vår lilla prinsessa kom till världen! GRATTIS på 7månaders dagen lilla gumman! Vi ÄLSKAR dig jätte mycket <3 Vår lilla Hanna, Isabella Larsson <3 

Av Therese Lindström - 21 december 2013 09:12

Godmorgon! Lördag idag och det är 4 dagar kvar till jul och jag har ingen julkänsla alls :/ för det första är det helt grönt på backen och det sägs att plus graderna ska fortsätta i ett par dagar till. Vad är en jul utan snö?! Och sen är dessutom älsklingen skruttig och vi har inte handlat någon julmat alls och vet inte om och när vi kommer kunna göra det. En jul utan mat och snö är ingen jul alls för mig! Kan bara hoppas att han blir piggare snart så vi hinner fixa det innan tisdag. OM inte så skiter jag i julen. Barnen kommer självklart få sina klappar men nå mer än så blir det inte! ^^ nej men det ordnar väl sig. Även om det inte känns så! ^^ 

Från sak till sak igår såg vi den nya filmen, hur många kramar finns det i världen? Och jag blev ruskigt besviken. Jag hade velat veta hur det gick för Alex men han var inte med i filmen. Och sen hade dom tagit med sliskiga Per Moberg och där sjönk mitt betyg till filmen då jag inte kan med den människa. Det kändes som det mest handlade om Hanna, Per el Max som han hette i filmen och sen Peter. Hade velat se mer om dom utvecklingsstörda :) för dom är så underbara. Tycker det är riktigt tråkigt att Leif dog i första filmen, för han var så jävla bra! =)  Men nu har vi iallafall sett filmen och den var inte alls som jag hade trott. Synd! 

Nej ska slå in julklappar tror jag. Och sen vette fan ;) ha en bra dag


Ovido - Quiz & Flashcards