mammatherese

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Therese Lindström - 10 december 2013 10:28

Igår när jag & älsklingen hade gått och lagt oss så kikade jag runt lite på telefonen innan jag skulle sova. Och helt plötsligt startar brandvarnaren :O första tanken var, brinner det? Micke flyger upp ur sängen och går ner. Men som tur var så var barndvarnaren slut på batteri. Det brann ingenstans som tur var. Men uch vad det kändes obehagligt ändå! Så blir och byta batterier i brandvarnaren :-) 

Försov oss som vanligt. Inge nytt när det gäller mig :/ fick bli snabba ryck i morse. Jag slängde på mig lite kläder. Sen ner och blanda i ordning en flaska välling till Kevin. Och sen skynda mig upp och bytte blöja på honom och sen på med kläder. Och sen mata Isabella med välling! Gick ner och bytte blöja på henne :-) hon fick behålla pyjamasen på! Och sen slängde jag i mig en macka tillsammans med Kevin. Barnen tittade på Tv medan jag plockade undan! Sen på med ytterkläderna och iväg. Och det var hemskt att gå med båda barnen i vagnen på oplogade vägar :/ kändes som vi inte kom någonstans. Rabblade upp alla svordommar jag kunde, tyst för mig själv förståss! Men efter många om och men kom vi fram till dagis. Lämnade Kevin och det gick bra :-) sen hem och käkade lite till. Då jag inte hann äta så mycket innan och sen nattat Isabella. Nu sitter jag här och kopplar av en stund. Men ska strax dammsuga lite ^^ 

Dricka upp kaffet och sen sätta fart med lite måsten! Ha det gott

Ovido - Quiz & Flashcards