mammatherese

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Therese Lindström - 7 december 2013 19:17

 
Ny duschad och nattat barnen (: om en stund blir det lördagsmys med älsklingen! äta gott, se film och bara vara. 

Mammas prinsessa har sovit dåligt under dagen och nu på kvällskvisten så satte hon igång och gallskrek :(
Om jag inte har sett helt fel så har gumman 4tänder på väg upp! Hoppas att dom spricker igenom snart. 
Efter en massa gos och Alvedon så somnade hon <3 

"Jag har alltid trott att man var två i en vänskap. Men har väl fattat fel" 

Uch vad jobbigt det är att ha beslutångest! Jag har funderat i flera dagar, men kommer inte fram till något. Som tur är har jag några dagar till att fundera på. Eller jag vet vad jag vill egentligen, men känner ändå att jag måste tvinga mig till att göra det jag inte vill :/ Haha, invecklat ja.... 

 
Släpper alla jobbiga tankar som snurrar i huvudet och njuter av denna fina kväll tillsammans med den bästa <3

Micke, Kevin och Isabella jag älskar er till månen & tillbaka. Ni är utan tvekan det bästa jag har.... 
<3 

Godkväll..


Ovido - Quiz & Flashcards