mammatherese

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Therese Lindström - 9 december 2013 19:20

 

Ett stort grattis till Malin & Oscar till den otroligt fina dottern <3 Jag hoppas att ni alla tre mår bra och att förlossningen gick bra :) nu äntligen får ni hålla er prinsessa i famnen! Ni fick verkligen en fin julklapp (i förskott)
Deras lilla Svea var egentligen beräknad 2 januari, men valde att komma nu.

(Visste att dom väntade en flicka hela tiden, men en hemlighet avslöjar man inte) 

Det har varit en helt okej måndag här på 7an. Idag serverade jag köttgryta och ris till middag. Jag och älsklingen tyckte det var jätte gott. Kevin åt bara ris och ville inte smaka ens på köttgrytan! :-(  

Jag hoppas verkligen att vi får hjälp i Januari sen med Kevin. För jag har mina aningar om VAD som felar. Men det kändes inte som hon tog mig på allvar när jag sa vad jag trodde det kunde röra sig om! Men jag ska se till att dom tar det prover jag vill.... För VI som är hans föräldrar känner ju Kevin bäst! ^^ 

Idag har jag faktiskt inte gjort något vettigt, förutom maten! För idag kände jag för att bara busa och leka med mina barn <3 dom viktiga sysslorna hinner man med en annan dag ;-) 

Om en liten stund ska jag krypa ner i soffan och se på Tv. Tonårsbossen är först ut och sen blir det morden i Sandhamn :) efter det blir det sängen & sova ett par timmar... 

Nä avrundar här. Vara lite social mot min fina älskling <3 godnatt 




 

Ovido - Quiz & Flashcards