mammatherese

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Therese Lindström - 16 december 2013 09:00

Har beställt lite kläder till älsklingen i julklapp . Hoppas att han blir nöjd :) 

     
Beställde en tröja och ett par byxor till mig själv, 

   

Denna gång köpte jag ingenting till barnen :o helt otroligt. Annars brukar det alltid slinka ner något klädesplagg till dom också. Finns ju så mycket fint :) 

Gud vad jag älskar trots el vad det nu är. Kevin gallskriker stort sett från morgon till kväll. Det spelar ingen roll VAD man än gör. Och skriker han inte så gråter han. Samt slåss också :/ 

Det jobbigaste är att han har blivit EXTREMT MAMMIG. Han blir oxtokig om han INTE får följa med mig om jag går iväg. Och han får stanna kvar med Micke. Inte så kul när man ska försöka lägga Isabella och han ska sitta som plåster på mig. Så just nu är det KAOS. MEN det går över, någon gång! 

Nej ska ta mig ann om barnen. Dricka lite kaffe och vakna till. För idag ville barnen gå upp 6.30 Hade hoppats på att få sova till 8.00 som vi brukar :) men men.... 

Ha en underbar dag.... 

Ps. På lördag ska jag köpa ytterligare en till julklapp till gubben! <3 sen får han inget mer :P 

Ovido - Quiz & Flashcards