mammatherese

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Therese Lindström - 14 december 2013 18:30

 
Hämtade ut mitt HM paketet i torsdags och när jag kom hem provade jag jackan direkt. Men tyvärr satt den inte så bra på mig. Vilket var synd för jag gillade verkligen jackan annars. 

 
Som ni ser. Den är väldigt kort och sitter ganska thaigt. Och om jag strecker upp armarna så åker ärmarna ner. 
Sen kändes den lite för tunn att ha i vinter OM det blir riktigt kallt ute :/ så jag skickade tillbaka den idag. 
Men skorna dom sitter perfekt och jag älskar dom! 

Älsklingen har framkallt foto på sina bilar som han har ägt och på det bilar han har nu och satt in foton i album. Och Kevin älskar att titta i dom. Han brukar vara försiktigt :) men eftersom albumen är tunga så åker dom i golvet och det har blivit slitet och någon sida har blivit lite trasig så har jag och Micke bestämt oss för att vi ska framkalla samma bilder till honom och sätta in ett barnalbum som han har =) så sagt och gjort 108 bilder har jag skickat in på framkallning. Så när bilderna kommer ska jag sätta in dom på kvällen när Kevin sover och sen på morgonen får han sig en överraskning =) tror han kommer bli jätte lycklig. Kan han slita och dra i sina egna album istället och pappan i hushållet får ha sina i fred.. LÄNGTAR tills korten kommer..... 

Kommer inte på mer att skriva så jag avrundar här. I kväll blir det kvällsmys med älsklingen. Äta ostbågar och se Sunes jul och bara ta det lugnt =) är ganska trött idag. Sov dåligt mellan 4.00-05.30 Lyckades somna sen och fick sova till 7.30 sen vaknade jag igen. INTE pga att barnen krånglat. Kunde bara inte sova :s 

Godkväll....

Ovido - Quiz & Flashcards