mammatherese

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Therese Lindström - 28 december 2013 20:02

 

Födelsedagspresenterna är inslagna! :) dock fattas det två paket som jag måste fixa med lite innan jag kan slå in dom. Från början hade jag en helt annan plan på vad Mia skulle få. Men ändrade mig idag när vi var i Örebro. 

Det blev visst många paket. Men det är ju också världens bästa mamma som ska få dom. Så hon är klart värd lite extra. Åh vad jag längtar att få ge henne dessa.

Sitter & tittar på Skärgårdsdoktorn på Tv. Efter det blir det ostbågar och Stig Helmer (: sen blir det sängen! 
En lugn & fin kväll.. 
<3

Godkväll...

 


Av Therese Lindström - 28 december 2013 17:32

Idag har vi knappt varit hemma någonting alls. I morse åkte vi in till Örebro :) handlade bland annat en förvaringsmöbel på Ikea till Kevin som han ska ha på sitt rum.
Kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut. Men tror det var denna, 




 
Köpte en ny blomma till vardagsrummet, en nattlampa till Isabella och en massa födelsedagspresenter till världens bästa mamma/mormor/svärmor. Vad vi köpte skriver jag inte här fall hon läser bloggen ;-) 

Handlade lite på Willys efteråt. Bland annat lite mat till nyår och bingolottor (såklart) måste se om vi får turen att vinna denna gång. På uppesittarkvällen den 23e vann vi ingenting :( 

Sen åkte vi till Biltema och köpte en lekmatta till Kevin. Han skulle egentligen ha fått den till julklapp men när vi var på Biltema strax innan jul då fanns det inga kvar :/ 

 
Kevin blev överlycklig för den. Sen handlade vi lite annat smått och gott. Efter det åkte vi hem :) när vi kom hem fixade vi mat (hemma gjorda hamburgare) och det var jätte gott. 

Efter maten påbörjade vi att sätta ihop förvaringsmöbeln, men mitt i så kom grannen Brian över och bjöd in oss på kaffe hemma hos dom =) så sagt och gjort vi gick över dit. Dom hade tagit fram en leksakslåda med massa bilar som Kevin genast satte igång och lekte med. Och sen fikade vi lite och snackade skit. Men eftersom Isabella var jätte trött fick i avbryta =/ så jag och Bellabus gick hem. Har lagt henne och hon sover gott. 

Så idag har vi inte varit hemma mycket alls, samtidigt som det har varit kul och fått göra något annat så är det jätte skönt och vara hemma igen. Ska strax plocka lite och sen lägga Kevin när han och Micke kommer hem. Sen blir det kväller =) se film och bara koppla av -:-- 

       
Mina underbara kids, älskar er till månen och tillbaka <3 


Ovido - Quiz & Flashcards