mammatherese

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Therese Lindström - 30 december 2013 20:09

Dagen idag har varit både jobbig men också bra! :) det som varit jobbigt är Kevins utbrott och att Isabella varit gnällig. Men annars har det varit bra. Åkte in till stan och handlat lite. Efter det åkte vi till svärmor och Uffe och drack lite kaffe. Men blev ganska snart tvugna och åka hem. Då barnen behövde komma isäng :) 

Barnen sover och älsklingen är i garaget en sväng. Och jag sitter här framför datorn. Har kikat lite på kläder på HM. Isabella behöver lite nytt, det känns som hon äter kläder :O mammas tös växer så det knakar. 

Om en stund blir det film och äta lite ostbågar (mitt nya beroende) och det syns på vågen. Men i morgon är det nyår och snart nytt år och då blir det lite förändringar ... 

Ja just ja ska försöka gå igenom barnkläderna och lite barnsaker som ska säljas. För här blir det inga fler barn! :) så det kan vara skönt och sälja av lite. Och få bättre plats! :) så i morgon åker babysittern ut på blocket först och främst. Sen blir det kläder och lite annat. 

Nej ska ta och fixa lite så jag är redo inför film myset med älsklingen <3 
Godnatt, sov gott. 

Ps. Ser fram i mot helgen 4-5e januari då blir det och fira världens bästa mamma/mormor/svärmor på födelsedagen i efterskott. Och ev ska hon låna barnan. Sen får jag träffa mina syskon också <3

Ovido - Quiz & Flashcards