mammatherese

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Therese Lindström - 19 december 2013 16:27

Har sådan "ångest", jag vet att julklappar inte är allt. Men det är något som jag tycker hör till julen. Barnen har fått några julklappar, och på lördag ska vi köpa dom sista som är kvar. Och jag har beställt lite kläder till sambon <3 Jag tror dom kommer bli nöjda och glada. Men ändå känns det som att jag skulle vilja köpa mer. Men tyvärr kan jag inte det :/ då plånboken inte är så tjock. Så jobbigt att pengarna alltid ska styra! Men det ÄR väl så det är när man lever på försäkringskassan. Man blir inte rik utav dig! Ska bli skönt sen den dagen jag kan skaffa mig ett arbete och tjäna lite mer i månaden och slippa vara begränsad : ) 

Skulle verkligen vilja köpa något mer till sambon. För han är så himla underbar och ställer upp så mycket på mig. Men kan tyvärr inte det som jag skrev ovan! 

Från sak till sak, i morgon är det äntligen fredag =) Yeej! Kommer ha älsklingen hemma i 2veckor och det är välbehövligt. För just nu är det lite jobbigt och vara själv med barnen. Kevin trotsar och har blivit extremt mammig på senaste tiden. Och Isabella VÄGRAR sova på dagen så hon är piss trött och gnällig ofta *phu* så roligt har jag det just nu ^^ så det ska bli skönt med lite mer hjälp. Självklart får jag ju hjälp när han kommer hem från jobbet + helgerna. Men från 6.30-16.30 är jag ju ensam med barnen .....  

Näha ska ta mig ann om barnen och snart kommer M hem då blir det lite käk. Inte för att jag är så sugen på dagens middag. Ångrade mig i samma stund som när jag gjorde den :P lasange, det är väl okej. Men just idag inte nå sugen. Kanske ändrar mig när jag väl äter .... 

Ha en bra dag


Av Therese Lindström - 19 december 2013 16:27

Har sådan "ångest", jag vet att julklappar inte är allt. Men det är något som jag tycker hör till julen. Barnen har fått några julklappar, och på lördag ska vi köpa dom sista som är kvar. Och jag har beställt lite kläder till sambon <3 Jag tror dom kommer bli nöjda och glada. Men ändå känns det som att jag skulle vilja köpa mer. Men tyvärr kan jag inte det :/ då plånboken inte är så tjock. Så jobbigt att pengarna alltid ska styra! Men det ÄR väl så det är när man lever på försäkringskassan. Man blir inte rik utav dig! Ska bli skönt sen den dagen jag kan skaffa mig ett arbete och tjäna lite mer i månaden och slippa vara begränsad : ) 

Skulle verkligen vilja köpa något mer till sambon. För han är så himla underbar och ställer upp så mycket på mig. Men kan tyvärr inte det som jag skrev ovan! 

Från sak till sak, i morgon är det äntligen fredag =) Yeej! Kommer ha älsklingen hemma i 2veckor och det är välbehövligt. För just nu är det lite jobbigt och vara själv med barnen. Kevin trotsar och har blivit extremt mammig på senaste tiden. Och Isabella VÄGRAR sova på dagen så hon är piss trött och gnällig ofta *phu* så roligt har jag det just nu ^^ så det ska bli skönt med lite mer hjälp. Självklart får jag ju hjälp när han kommer hem från jobbet + helgerna. Men från 6.30-16.30 är jag ju ensam med barnen .....  

Näha ska ta mig ann om barnen och snart kommer M hem då blir det lite käk. Inte för att jag är så sugen på dagens middag. Ångrade mig i samma stund som när jag gjorde den :P lasange, det är väl okej. Men just idag inte nå sugen. Kanske ändrar mig när jag väl äter .... 

Ha en bra dag


Ovido - Quiz & Flashcards