mammatherese

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Therese Lindström - 1 juni 2012 11:04

Igår fick jag en liten fläskläpp (fan vad fult det låter när man säger fläskläpp, låter inte klokt) av Kevin ;) Tack prinsen ont det gjorde. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta ;) Även om det bara blev en liten fläskläpp, så kändes det som den var enorm. Haha! Idag ser läppen nästan helt normal ut, är bara lite röd....


Mammas busunge! Skrev och berättade om det på face igår och då fick jag två kommentarer av två kompisar som också har barn som skrev att det bara är början, Man hinner få många smällar till ;) Då vet jag vad jag har att vänta mig ;)



 


Jag brukar alltid vara noga med & akta mig när han vifftar med sina leksaker. Men igår var jag inte berädd och då fick man sig en däng ;p


Igår hade jag verkligen turen på min sida. Min dator stod på Tvrums bordet, som den alltid gör. Och igår lyckades Kevin fastna i kabeln till datorn i sin gåstol, så han lyckades häva ner datorn från bordet. Fan vad nervös jag blev. Min förra dator gick sönder när jag tappade datorn i golvet pga sladden som då stod på en stol i sovrummet hade fastnat i stolsbenet. Så jag blev riktigt nervös att även den här datorn också skulle gå sönder. Men icke! Den höll :) som tur vad blev det ingen stor smäll i golvet. Men datorer är inte gjorda för att åka ner i golvet, så det var nära öga att jag skulle fått säga hejdå till även den här datorn. Men som sagt hade turen vid min sida :D


Så nu har datorn fått flytta ut i köket :) Vågar inte ha den i Tvrummet längre, där jag hade den förut. Även om det var "bästa" platsen.!



Nähe nu ska jag ta i tu med köket som ser ut som ett mindre bomnedsslag ;) bäst & passa på när Kevin sover middag ;)


Ovido - Quiz & Flashcards