mammatherese

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Therese Lindström - 20 juni 2012 14:05

Blev en lite roadtripp idag :) Jag och Kevin följde med Nina till Kopparberg/Ställdalen. Inte världens roligaste hålor men vi slapp sitta hemma & uggla   Nina skulle köpa en liten studsmatta & en rutchekana där av denna lilla tripp. Innan vi skulle åka hem så stannade vi till på affären "lådan" . Jag skulle inte ha mer än våtservetter & välling, så jag skulle inte spendera mer än hundra kronor var det tänkt. Men som vanligt lägger man alltid ner massa annat. Så idag blev det våtservetter, majskrokar, efterrätt, välling, fikabröd, cola, snus och godis ;) trött man blir på sig själv ibland...

Nu ligger Kevin i sängen & "pratar" . Han verkade så trött och eftersom han inte sov så mycket i bilen så tänkte jag att han skulle få sova en stund nu. Men verkar inte hålla med ;) får se om jag får hämta ner honom snart eller om han inser att han är trött.


Jag ska plocka lite i vardagsrummet då det ser ut som en bomb har slagit ner. Hehe! Sen bara sitta ner en stund och chilla. Sen blir det och fixa lite mat (pommes och korv) gott och enkelt ^^ sen invänta att sambon kommer hem <3 Blir extra trevligt för Kevin & få träffa honom eftersom dom aldrig träffades något igår :(

Fattar inte varför, men det känns som det är fredag idag :O så jag går runt och tror det är lördag i morgon. Haha. Förvirrad en aning ;) får skylla på solen. Nej nu ska jag plocka lite





Ovido - Quiz & Flashcards