mammatherese

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Therese Lindström - 9 juni 2012 11:54

Jag hade en annan bärbar dator förut, och den fylldes med massa bilder som togs vid alla möjliga tillfällen! :) En dag hände det som inte får hända. Datorn åkte ner i golvet av en olyckshändelse. Och den gick inte & rädda. Men som tur var så hade vi flyttat över alla bilder på hårddisken (fall olyckan skulle vara framme) Datorn fick vi slänga men hårddisken sparades.

Hårddisken har blivit bortglömd, men idag lade Micke in den på datorn. Så nu har jag gått igenom bilderna & slängt en del som jag inte ville ha kvar. Resterande bilderna ska vi bränna ut på Cdskivor och efter det ska en del framkallas (dom finaste korten)   så snart kommer jag ha tillgång till bilderna på två ställen. I fotoalbum när dom blivit framkallade och på Cd skiva. Så skulle något hända så är korten räddade....

När jag kollade på bilderna så det ända jag har & säga är: Minnen <3 Allt för många minnen revs upp! de jag haft lätt till tårar så hade dom förmodligen forsat ner för kinden. Uch vad ont det gjorde i hjärtat. Det som var svårast och kolla på var bilder på farmor. Fanns många andra bilder också som gjorde ont att se. Men är ändå glad för och få chans och se dessa bilder igen! Snart kan jag kolla på bilderna när jag känner en stor saknad....


Nej nu ska jag ringa Mia och sen bär det av till stan...

Ovido - Quiz & Flashcards