mammatherese

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Therese Lindström - 5 juni 2012 20:09

HM har så sjukt mycket fina barnkläder :) Hittade massa fint som Kevin skulle passa bra i. Men det får vänta, för just nu är inte plånboken så tjock! Men funderar starkt på att klicka hem några plagg sen.

Här nedan kan du se plaggen jag vill ha. 


                 


Tuffa & fina kläder. Kevin skulle verkligen bli skit snygg i dessa plagg. Napparna tycker jag är så coola så därför vill jag ha dom. Egentligen behöver han inga nappar ;p Men skulle kunna köpa dom bara för att...

Av Therese Lindström - 5 juni 2012 17:29

Idag kom min fina plånbok <3


 

(Ni som missat hur den såg ut)





Uch vad jag dig saknar farmor :´/ Jag tror faktiskt att du skulle ha gillat den här. Men nu kan jag inte fråga dig! Jag försöker & inte tänka för mycket för det gör mig bara deppig och jag vet att du inte hade gillat det. Så jag försöker bita ihop. Men idag är det en sådanhär dag då saknaden gör sig påmind. Kanske tända ett ljus för dig i kväll (:


I love you


Livet är så jävla orettvist. Vad var meningen med att du skulle lämna oss?  :( Nina berättade att du hade sagt till henne att det skulle vara roligt om jag fick barn en dag. Nu sitter jag här med min son. Men inte är du här?! :(





Snälla kom tillbaka. Du kan få min plånbok ;)  

Av Therese Lindström - 5 juni 2012 12:54

Äntligen går det att gå in på bloggplatsen. Försökte tidigare men varje gång stod det, sidan kan inte visas   Vet inte om dom höll på att uppdatera sidan eller något? Men har dock inte läst något om det. Aja huvudsaken är att det funkar   för jag tycker det är kul och blogga ^^

Har precis gjort en kylskåpsstädning, riktigt tråkigt men välbehövligt :) Kevin satt i matstolen & tittade snällt på. Nu åker han runt i gåstolen & jag hamnade här en snabb sväng. Ska snart till tvättstugan & hänga upp den blöta tvätten och sen starta en ny maskin! Har rätt mycket tvätt :( men snart är det klart...

I morgon är det röd dag vilket innebär att sambon är ledig som alla andra! Underbart. Synd att inte denna dag inträffade på fredagen istället, för då hade det blivit långledigt ;) aja man kan inte alltid få som man vill.. Men nu är det "bara" 4veckor kvar till semestern. Så det är bara bita ihop och köra på...

Försöker lära Kevin ajaj och det går sådär. Men han lär sig nog med tiden! Kevin är expert på att vilja dra i datasladden. Tittar på Kevin och säger med lugn röst: ajaj, mammas. Och visar honom en leksak och säger: Kevins. Kevin tittar på mig med sorgsen blick och sen darrar underläppen till. Efter en stund skiner han som en sol och leker med sin leksak! Ganska viktigt och lära han tidigt vad som är OK och vad som är ajaj =)

Nej tvätten hänger inte upp av sig själv. Bäst och ta tag i det där. Solen sken tidigare så jag tänkte hänga tvätten ute men nu är det dåligt väder så bäst och hänga det inne iaf...


 


Ovido - Quiz & Flashcards