mammatherese

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Therese Lindström - 19 juni 2012 11:53

Har pratat med lillasyster Helena på skype! Och det var mycket trevligt. Tyvärr höll inte Kevin med, då han grät hysteriskt mycket. Haha

Kan tillägga att Kevin är inne i en "känslig period". Det behövs inte mycket för att få honom att börja gråta hysteriskt mycket

Hoppas att den här perioden går över snart :) Inge kul och se honom bli så ledsen. Man kan verkligen se "skräcken" i hans ögon. Och det "roliga" är att han kan bli så ledsen över sådan saker som han aldrig blivit ledsen för tidigare.


 

(En bild från när vi talade på skype. Ni ser själva hur roligt det ser ut, storgråter åt ingenting)


Fick ta en paus från skypande för & lägga honom. Att han grät hysteriskt var inte bara för han tyckte det var "otäckt" med skype utan även för han var riktigt trött och då blir han extra känslig ;)

När han somnat så fortsatte jag och prata med Helena, ända tills hon blev tvungen att göra sig i ordning. Hon skulle i väg och jobba sen.

Har varit & hämta posten. Och mina foton har kommit som jag skickade in på framkallning i lördags. Snacka om snabb leverans, hela 2arbetsdagar tog det. Ska bli spännande och gå igenom korten. Hoppas att korten blev bra. Sist jag gjorde en framkallning var det kanske 10kort som blev dåliga av 98kort. Så jag är nöjd.

Fick även en gratis (smakportion) från semper. Tackar och bockar :) Idag fick vi en fruktgröt! Så det ska Kevin få äta senare i eftermiddag el ikväll....

Får se vad jag och Kevin ska roa oss med idag? Blir nog en promenad och lite lek ute på gården. Några andra planer har vi inte. Just måste även ringa försäkringskassan!

Idag kommer jag inte få se sambon fören framåt mot kvällen. Han skulle vara kvar på jobbet & fixa med bilen. Får hoppas det går någorlunda smidigt så det inte blir sådär jättesent..

Vilket "hopigt" inlägg det blev. "Osammanhängande" aja... Det får duga, för nu ska jag göra något annat en stund... Tjolahopp

Ovido - Quiz & Flashcards