mammatherese

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Therese Lindström - 10 juni 2012 11:03

Nu är det klippt ;) alltså gräsmattan. Det är ju mitt jobb och klippa gräset (min vilja) haha! Så nu är det fint ungefär 1vecka till sen är det dags och rasta klipparen (nu i detta fall åkgräsklipparen) för jag lyckades förstöra handjagaren :P så grym är jag. Nej men skulle klippa gräset precis bredvid altan men lyckades på något sätt slinta till och köra under och där låg det en sten. Så efter det ville inte handjagaren funka. Micke tog med sig den in till garaget & kollade lite på den. Men orkade väl inte hålla på med den så nu åkte åkgräsklipparen fram. Eftersom jag inte är så haj på att backa med den så fick Micke gå ut och ta det lilla som var kvar ;) fan att gräsklipparen gick sönder när jag hade pytte lite kvar och klippa. Aja ;)

Kevin sover middag. Och jag sitter här och slappar :) När han har vaknat ska vi åka till Ica. Glömde köpa gröt till honom igår :( men såg nu även att blöjorna håller på att ta slut så lika bra och köpa det med. För han har bara 23st kvar :P

Några andra planer för dagen har vi inte. Tar det som det kommer. Blir nog en lugn dag iaf (: nä ska ta och kila..

Ovido - Quiz & Flashcards