mammatherese

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Therese Lindström - 4 juni 2012 15:29

Jag och Kevin tog bussen 10.30 till Linde. Fick åka gratis då bussen var lite sen! Tack för det ^^ Vid 11.30 fick vi träffa läkaren på hudavdelningen. Nu vet vi äntligen vad Kevins utslag beror på. Men det är inget jag kommer skriva här. Kan säga så mycket som att det inte är något allvarligt :) Endast de närmaste kommer få veta.

Efter läkarbesöket drog vi ner till stan. Jag kikade lite på Titt-In. En klädaffär för som inte vet det. Men har inte så tjock plånbok så jag köpte inget ^^ men man måste ju inte alltid köpa något :) Dom hade mycket fint och lite REA var det också ;)

Vid 14.00 tog vi bussen hem. Väl hemma lade jag Kevin för & sova middag. Då han knappt sovit något ;) och sen plockade jag lite. Samt gjorde mat (Ris, sås och fiskpinnar) & till det rårivna morötter :D var jätte gott. Efter maten åkte jag, Micke och Kevin till Linde en snabbis.

Nu är sambon hos grannen, igen & hjälper honom med bilen. Kevin leker och jag sitter här en snabbis. Ska strax stoppa Kevin i säng och sen ska jag kolla på Tv tills det är dags & sova...

Av Therese Lindström - 4 juni 2012 15:17

Vid 10.30 tog jag & Kevin bussen till Linde. Bussen var lite sen så vi fick åka gratis. Tack för det :) Vid 11.30 ungefär fick vi komma in till läkaren & nu vet vi vad dom där utslagen beror på. Det var det som vi misstänkte. Men det är inget jag kommer skriva här. Endast de personer som står oss nära får veta :) det är inget allvarligt iaf ^^

Efter att vi hade varit hos läkaren gick vi ner till stan. Kikade runt på Tittin, klädaffären. Fanns mycket fint :D men har inte så stor plånbok efter besöket på apoteket så idag fick jag nöja mig med och bara kika! Men vad gör det? Man måste inte handla jämnt ;)

Vid 14.00 tog vi bussen hem. Har lagt Kevin & har även plockat lite. Ska göra lite mat om en stund. Sen blir det lugnt resten av dagen/kvällen. Är sjukt trött :( skulle kunna somna stående. Hehe! Har hamnat i någon trötthet ;( vet inte om det beror på att jag har dåligt järnvärde eller om tröttheten hör till när man är småbarns förälder. Mest troligt är det helt normalt och vara trött med en liten i huset .. Men ska ändå kolla upp det försäkerhetsskull! ...


Nej ska sätta fart och fixa lite ;)

Ovido - Quiz & Flashcards