mammatherese

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Therese Lindström - 27 juni 2012 11:04

Nina & Fredrik hann gå in på biltema & köpa en babyvakt åt oss, hur gulligt var inte det? Tusen tack   vi provade den igår innan Kevin skulle lägga sig för & se hur den var. Av andra har jag både fått höra att den är bra men även dålig. Att den skulle brusa? Men både jag och Micke tyckte den var bra och man hör Kevin bra i den. Inte alls något brus.  Om den allt förmodan skulle börja brusa el det blir något annat fel på den, då får jag väl gilla läget & beställa en dyrare modell. För jag tänker inte vara utan en babyvakt el barnvakt som det också heter ^^

 


Kevin ligger & sover. Jag sitter här som vanligt, men ska strax ta och plocka lite. Och sen ska jag kolla lite i frysen efter någon ätbart till Kevin

Vad har ni för väder idag? här verkar vädret ha svårt och bestämma sig om det ska vara sol el inte? Under tiden vi har varit vakna så har vädret skifta en aning. Ena stund har solen varit framme och nästa stund går den i moln och det ser grått och trist ut igen. På tal om vädret ska nog kolla in SMHI & se hur vädret blir dom kommande dagarna.

 

Jaha mest regn hela tiden. Hurra! Precis det vi önskat oss. Suckar! När f*n ska solen komma? typ aldrig el vad?!


Ovido - Quiz & Flashcards