mammatherese

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Therese Lindström - 3 oktober 2013 19:36

Kevins födelsedag blev väl inte riktigt som jag tänkt. Kevin vaknade en timme innan han skulle gå upp i morse och har från att jag hämtade honom från dagis tills han lade sig varit grinig till och från. När jag gav honom presenterna ville han inte öppna dom. Jag sa till honom att vi kunde hjälpas åt men då skrek han bara :/ efter en stund öppnade vi paketen och han blev glad för dom :) 

Bortsett från Kevins dåliga humör så har väl dagen varit hyfsat Ok. Vi käkade lite mat (tacopaj) och efter det blev det lite go fika :) sen myste vi lite i soffan. Samt lekte lite med bilar :) 

Hade jag kunnat hade jag gjort dagen annorlunda. Men som sagt det är ju inte jag som ska vara nöjd med dagen. Det är egentligen Kevin :) 

Men den 19e el 20e blir det kalas för Kevin och då SKA bara allt bli perfekt. Inge snack om saken :D 

Nej nu börjar strax lyxfällan. Så jag ska väl se det. Sen får vi se om det blir något mer på Tv el om vi kryper ner i sängen och sover... Godnatt... 


Av Therese Lindström - 3 oktober 2013 12:25

 
(Klicka på bilderna om du vill se dom större)

Liten blir stor. Ett stort grattis på din 2års dag! Tiden har verkligen gått jätte fort :) jag som tyckte du föddes nyss och nu har du blivit en sådan stor pojke! <3 det har varit två jätte underbara år med dig. Och många år till kommer det att bli. Både jag och din pappa är verkligen stolta över dig! 

Mycket har hunnit hända under dina två år :) du har varit med mig till Finland två gånger. Och du har även hunnit bli storebror, åt lilla Isabella <3 

Jag hoppas att din dag blir underbar!!! =)) Mamma, pappa och Isabella , älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards