mammatherese

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Therese Lindström - 14 oktober 2013 19:20

Det är väldigt mycket kring mig just nu. Och det är ju kul att det händer något för ovanligheten skull! Men jag vet inte hur jag ska orka med allt? Känner mig helt slut i kroppen :/ 

På lördagen ska vi till Örebro & mathandla. Men det ser jag faktiskt fram i mot för det börjar eka tomt i kylen och frysen. Så det är skönt och fylla på lite :) och sen ska jag köpa det där påslakanet till Kevin med Cars på som jag lovat. 

Sen söndagen då, då ska vi ha kalas för Kevin (i efterskott). Så då blir det fullt upp med gäster, bjuda på fika, paket ska öppnas :) men det ska ändå bli kul. 

Sen fyller jag 2november och 19e november firar jag och sambon 3år. Sen tänkte vi försöka ordna med dop slutet av månaden ev. 

Ja sen är det December och då ska man fira både jul och nyår.... 

Det handlar inte om att jag kommer fixa det el ej. Det handlar om orken som inte finns där riktigt. Får väl ta tag i allt nu och köra på så gott det går. Folk för ha förståelse om det inte blir som förväntat med allt :) och sen i Januari ska jag ta det lugnt. Då ska jag koppla av och inte tänka på något .... 

"Tur" att det bara är detta, så vi inte skulle gå och gifta oss också :P då hade jag nog aldrig överlevt. Haha! Risken är inte så stor. För jag och Micke ska inte gifta oss någon gång! 

Nähe ta liten som inte vill sova. Och sen TV. 

Godnatt på er

Ovido - Quiz & Flashcards