mammatherese

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Therese Lindström - 13 oktober 2013 09:13

Godmorgon bloggvärlden! :) Sitter och dricker kaffe, med förhoppningar om att bli lite piggare! Har sovit sådär inatt :/ Isabella vaknade vid 06.00 tiden och ville äta, när hon hade ätit så var hon pigg och busade i sängen. Det fick Kevin att vakna! Gick in till Kevin och sa, du måste sova lite till för det är mitt i natten! Isabella ska också sova mer :) och det hjälpte :O Kevin somnade, Isabella och jag lika så! Nästa gång vaknade vi vid 08.00 

Undrar vad man ska hitta på idag? eller det vet jag ju ;) jag ska dammsuga på övervåningen och sedan ska jag tvätta lite. Och även vika lite tvätt. Fast i och för sig tar inte det hela dagen?! :) hm får fundera på vad vi ska göra. 

 
Mina trollungar <3

Sitter och funderar på det här med julklappar :) och jag funderar på att köpa 

* Lammskinn (inte sådan dyr sak) utan billigare varianten på Ikea el Jysk till båda barnen..

Exakt vad barnen ska få, har jag inte en aning om. Kevin kommer få saker med Cars på. Var inne på en lampa. Men vi får se :) Och Isabella får väl någon leksak och kläder. 

Nä ska gosa med barnen :) <3 ha en bra dag


Ovido - Quiz & Flashcards