mammatherese

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Therese Lindström - 30 oktober 2013 21:16

Tittade på en Cancer-gala idag på Tv som gick på Tv härom dagen, men som jag missade! Uch vad sorligt det var. Rann allt några tårar för kinden. Cancer är verkligen en hemsk sjukdom. Tyvärr vet man aldrig vad livet tar för väg. Många har en fruktansvärd tur och blir friskförklarad, men tyvärr är det allt för många som går bort :´/ grymt orättvis.

Livet är verkligen skört som glas. Man vet aldrig hur morgondagen ser ut! :-/ Det gäller och ta vara på alla dagar man får med sina nära & kära <3

Berätta för dina nära och kära hur mycket du älskar dom och hur mycket dom betyder för dig. Jag berättar varje dag för min familj hur mycket jag älskar dom! Man kan aldrig säga det för mycket :) 


Satt & läste lite på google om Tics, tror seriöst att jag har det :s för jag brukar få ryckningar i huvudet, speciellt när jag är irriterad. Men ibland kommer det ändå! Vet inte varför, men sitter och rycker med huvudet ^^ många gånger tänker jag inte på det. Men ibland kommer jag på mig själv att göra det. 

Vet inte så mycket om detta, men ska läsa lite bättre om det i morgon! För nu ska jag strax krypa ner i sängen och sova. En ny dag i morgon! =) 

Förresten pratade med personalen på dagis idag och jag har fått godkänt att ändra dagis tiderna =) istället för att Kevin ska vara på dagis mellan 8.00-13.00, så ska han vara där 8.30-13.30 Får se hur det kommer gå?! Inte så stor skillnad, så det kommer nog gå bra.

Nähe avrunda här... Godnatt!



Ovido - Quiz & Flashcards