mammatherese

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Therese Lindström - 4 oktober 2013 16:29

Helt slut efter denna dag som bestått utav en massa slit :) nu ska vi strax äta mat och sedan blir det natta Isabella och lite lek med Kevin. Och sen tänker jag bänka mig i soffan resten av kvällen. 

Har plockat ur diskmaskinen och lagt i smutsig disk, skurat köket, dammsugit och torka golv nere. Dammsugit och torka golven uppe och städat toaletten. Samt fixat världens godaste mat (potatis, morötter och lök i ugn) och znitchel med bearnaisesås 

Det är min dag det :) och jag som skulle ta det lugnt och glo på Tv. Haha men det sket sig med det ^^ fast det känns bättre av att se hemmet fint än att bara slappa ... 

Nä trevlig kväll på er... 

=) 

Av Therese Lindström - 4 oktober 2013 10:02

Herregud vad är det för fel på folk.. Ja ibland undrar man?! :s

Godmorgon! Galet trött idag, känns skönt att vi bara ska vara hemma idag och inte behöva stressa iväg till dagis! Blir lugn dag här hemma. Kevin leker med sina bilar och Isabella sover. Jag sitter här en snabbis. Men ska strax fortsätta kolla lite på Tv. Lite senare ska jag ta ett ryck med dammsugaren. Det behövs! 

Vad ska ni äta för mat idag? Vi ska äta potatis, morötter och lök i ugnen. Bearnaisesås och schnitzel. Hade varit godare med en köttbit men glömde ta fram den igår och helst vill man ha köttet liggandes i en god marinad :)

Jippy på söndag äter jag medicinen mot urinvägsinfektion för sista gången! Ska bli skönt och slippa ta tabletterna. Och framför allt skönt och slippa smärtan ..... Uvi önskar jag inte ens min värsta fiende för det är fan inte kul. Känns verkligen som 10knivar som skär i en när man kissar. Ja ni som haft skiten vet nog vad jag menar.

Har förresten plockat bort några "vänner" på fejan. Kände att det var dags att städa upp lite! Och ikväll ska jag plocka bort galet mycket bilder. Känner att jag vill rensa upp överallt! Ibland behöver man göra det. Ska även byta lösenordet. 
=)

Nä avrundar här.... 


  

Ovido - Quiz & Flashcards