mammatherese

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Therese Lindström - 16 oktober 2013 19:06

Blev inte mycket sömn mellan 04.00-05.40, så jag bestämde mig för att Kevin fick vara hemma från dagis idag! Hade aldrig orkat gått iväg efter att ha fått sova så lite på morgonkvisten. Fick sedan sova till 8.00 oc h det var välbehövligt. Fast var fortfarande jätte trött. Men piggande till lite efter en energidryck, macka och kaffe :) efter frukosten drog vi till Ica jag och barnen. Där mötte vi upp Marie och hennes dotter Zoey. Handlade lite och sen gick vi hem till dom ^^ väl där började Kevin tokgrina :O vet inte varför? men han lugnade sig efter en stund. Men sen började Isabella gnälla, då hon var jätte trött. Vi satt och snackade lite skit och försökte roa barnen <3 när vi hade varit där ett tag klädde vi på oss och gick till affären igen, då Marie hade glömt handla en sak. När hon var klar på affären så gick jag och barnen hem! Fixade mat och lade sen Isabella så hon fick sova :) hon sov till 18.00 ungefär. Sen vaknade hon. Hon har fått käk och pyjamas. Samt rent blöja två gånger :P ska strax gå upp med henne och lägga henne för natten! Hon verkar fortfarande väldigt trött :) 

Sen blir det och glo på Tv (arga snickaren och efterlyst) sen blir det bums i säng och sova. Hoppas på bättre sömn inatt. Det skulle behövas! ^^ 

Försöka palla oss iväg till dagis i morgon. Kevin går där sista dagen för denna vecka. Sen får han lite ledigt igen ;) Undrar vad jag och Isabella ska hitta på? Inte en aning. Det märks... 

Nä lär ta lillgumman, innan hon somnar på filten. Haha! Godkväll...

     

Ovido - Quiz & Flashcards