mammatherese

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Therese Lindström - 24 oktober 2013 10:48

 
Mammas fina flicka! Jag älskar dig till månen & tillbaka.

Av Therese Lindström - 24 oktober 2013 08:59

Jag har fått tips om en diet som heter 5:2 som jag blev lite sugen på att prova. Hur vida den är bra eller inte, det återstår att se :) det innebär att man äter "vanlig" mat 5dagar i veckan och två valfriga dagar äter man endast 500 kalorier. Alltså man kan säga att man mer el mindre "bantar" två dagar. 
Vissa säger att det funkar och att dom gått ner i vikt. Jag hoppas att detta är en diet som kommer funka för mig. För jag vill verkligen gå ner i vikt. Känner mig inte alls fin :/ 

Sambon säger jämnt att jag är fin som jag är och det tackar jag verkligen för. Men känner att jag vill gå ner i vikt dels för att få bättre med ork, bättre kondition och sen må bättre :) 

Har tagit hem en app i telefon, som jag ska kika på lite sen. Hur den är uppbyggd och så. Sen ska jag googla lite mer om dieten. Vill veta alla för och nackdelar. 

Mitt mål är att minska ca 12kg och sen även minska runt midjan :) 


Kevin är lämnad på dagis. Och lämningen gick sådär, han blev ledsen och ville inte alls vara på dagis. Och så har det varit dom senaste dagarna. Han blir glad och busar på som vanligt en stund efter att jag gått ^^ får se om detta bara en period el om det kommer fortsätta såhär. För annars får jag sätta mig ner och samtala med personalen kring detta. 

Har utvecklingssamtal idag på dagis, kanske kan prata lite mer om det då kom jag på :) 

Nä nu ska jag mata Isabella och sedan sätta henne i ett varmt och skönt bad. Sen blir det sängen för henne! Måste ju få lite sömn så hon orkar vara pigg och glad när hon är vaken :) 

Ha en bra dag allesammans!!

Ovido - Quiz & Flashcards