mammatherese

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Therese Lindström - 31 oktober 2013 09:09

Godmorgon! I morse vaknade Isabella vid 05.00 och ville äta, hatar verkligen att hon ska vakna sånära in på när klockan ringer. För man känner sig verkligen död när man ska gå upp sen. För dels får man ett avbrott från sömnen & sen hinner man knappt somna om fören man ska upp igen. Nog för att jag kunde sova till 6.30, men ändå. 

Kevin är iallafall lämnad på dagis! Och jag ska sätta fart med lite "måsten". Såg att det kommit ut nya avsnitt på Rederiet, och det suger lite i min Rederiet tarm ;-) skulle helst av allt vilja sätta mig i soffan och glo lite på det. Men det får jag göra sen. För nu måste jag fixa med lite annat före. Men får ha det som en morot :) fixa först och sen Rederiet ^^ 

2dagar kvar, sen är det lördag och då fyller jag! <3 att fylla år är inte alls lika stort som när man var liten. Men kan tycka det fortfarande är kul & ta hem lite folk och bjuda på fika. Presenter känns inte lika viktigt. En liten blomma, är alltid trevligt. Men presenter är ju inget måste. Men visst blir man glad, om man får någon present =) 

När jag var yngre, så sa jag alltid att jag ville ha minst ett barn innan jag blev 25år och det slog faktiskt in. Kevin kom 1månad drygt innan jag skulle fylla 24. Och Isabella kom när jag var 25år. Så jag har två barn innan jag blivit 26år. Och det känns faktiskt kul. OM (säger bara om) det skulle bli en till bebis då vill jag ha det när jag är 30år. Så innan jag blir 31år. Men som sagt vi har sagt både jag och Micke att vi inte ska ha fler. Men sen vet man aldrig vad som händer i framtiden. Man ska aldrig säga aldrig.

 


Nej nu ska jag ta tag i det jag skulle göra så jag får glo på den underbara serien. Ja jag är lite smått beroende ;-)
Ha nu en riktigt fin dag!!!! 

 
Peace and love

Ovido - Quiz & Flashcards