mammatherese

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Therese Lindström - 18 oktober 2013 18:48

Det är fredag kväll och båda barnen sover! Älsklingen åkte iväg en sväng, men skulle inte vara borta länge. Och här sitter jag. Kikar runt lite på nätet i vanlig ordning :) 

Har kikar runt lite på HM på lite mer kläder till barnen. Hittade mycket fint. Får se om det jag hittade idag finns kvar i November när jag ska beställa mer. Annars får jag kolla efter något annat. När man har en låg inkomst så får man handla lite då och då. Så försvinner inte en större summa på en gång! (snällare för plånboken) hehe

Idag hämtade jag ut paketet från HM som jag beställde för 2-3veckor sedan & jag blev nöjd med kläderna! Och jag hoppas barnen också blev det. Kevin "brydde" sig inte så mycket, som jag hade hoppats på. MEN han verkar inte vara riktigt kry. Kanske på väg att bli sjuk? :/ 

 

Pyjamas/mysdress, body, strumpor, tröja, vantar, mössa och en bambi dress. Visade ju bilder här förut på det jag beställde :) som ni kanske kommer ihåg? 

 

Såhär fin blev gumman i "Bambi dressen" . Tycker den är så himla fin. Tänkte dock beställa någon annan dress, då jag sett några andra som också har denna dress. Inge kul om alla ska ha lika :P men fick bli den iallafall..

 
Nya mössan, nu slipper Isabella frysa. Just nu har hon bara en tunn höstmössa :/ tycker den här mössan är ful/fin. Haha! Verkar iallafall riktigt varm och go...  

Kevin har en svart mössa med eldflammor som vi köpte förra vintern som han fortfarande kan ha, men tror inte han kommer kunna ha den hela vintern ut. För den ser ut och börja bli lite för liten :/ ångrar att jag inte slängde ner en Cars mössa också i samma veva jag beställde kläderna. Men får fixa det vid nästa beställning! :) 

Nähä det här duger inte. Ska ta och glo lite på Rederiet tills gubben kommer hem <3 sen blir det att se film med honom. Sen krypa ner i sängen. I morgon mathandla och söndag kalas. Ja det är vår helg det ^^ 

Godnatt, sov gott...


Ovido - Quiz & Flashcards