mammatherese

Alla inlägg den 12 oktober 2013

HM

Av Therese Lindström - 12 oktober 2013 09:06

Godmorgon! Inatt har jag fått sova hela natten, och hur underbart var inte det? :) Isabella vaknade vid 06.40 och Kevin vid 07.00 det kändes verkligen lyxigt att få sova hela natten. För det var riktigt länge sen jag fick det :/ 

När jag skulle klä på Kevin kläder och kollade i hans byrå vad han skulle ha för kläder idag så inser jag att han inte har så bra med kläder som jag först trodde. För jag kommer få rensa ut massor som blivit försmå! Så nästa månad ska jag köpa lite nytt till honom! ;-) 

Kollade lite på HM hemsida nyss och under kategorin pojke 69-92 så finns det skit fina kläder till Kevin som drar 92 nu. Men sen kollar man kategorin 92-140 och då är det skit tråkiga kläder :/ visst kan jag köpa lite kläder i 92 men tycker det är bättre att gå upp till 92/98 och då är kläderna så himla tråkiga. Antingen är dom enfärgade, fult tryck eller så ska det vara så himla "tuffa" . Okej Kevin är inte "liten" längre och då kanske man inte vill ha söta och gulliga kläder. Men samtidigt jag vill hellre klä Kevin i Nalle phu, snobben, smurfarna än super mario, rolling stones el angry bird :s 

Funderar på att kolla på kläder på Lindex istället. Fast samtidigt gillar jag ändå HM just med betalningen osv.. 

Nä får fundera lite och kolla närmare när det är dags så får vi se hur det blir. 

Nä måste avrunda. Barnen kallar :) 

Ovido - Quiz & Flashcards