mammatherese

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Therese Lindström - 7 oktober 2013 19:03

 

Idag har denna mamma varit fruktansvärt trött. Isabella vaknade vid 04.00 & ville ha lite käk i magen. Hon verkar inte bli tillräckligt mätt på dagarna, så nuförtiden vaknar hon på nätterna. Försökt och gett henne lite gröt för att hon skulle kunna hålla sig lite mättare men gröt är ingen hitt. Iallafall inte den vi har nu. Får väl prova köpa en annan sort. Annars är hon helt enkelt ingen gröt tjej! ^^ 

Vid 06.30 tyckte Kevin det var dags att vakna :) men det höll inte jag med om, var så otroligt trött. Fick honom att krypa ner bredvid mig i sängen men vid 07.15 fick han myror i rumpan så vi gick upp =) var skönt iallafall att få ligga kvar en stund extra i sängen! <3 

Dagen har varit helt OK. Även om vi inte har gjort sådär jätte mycket ^^ 


Barnen ligger & sover :) själv sitter jag här och kikar runt på nätet. Men ska strax se klart avsnittet på mitt älskade Rederiet och sen blir det och se tonårsbossen. Efter det bums i säng =)

I morgon ska Kevin till dagis och leka med sina kompisar.  Och jag tar min lilla goding och drar till stan med Carro och hennes Liam. Ska till baby cafét igen. Riktigt mysigt och vara där :)

Måste kika in på HM igen.... Tänk om man var snuskigt rik då skulle jag shoppa loss ännu mer till barnen, lite mer nytt till mig och även lite nytt till sambon. Men än får man drömma sig bort..

Godnatt.... 


Ovido - Quiz & Flashcards