mammatherese

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Therese Lindström - 15 oktober 2013 10:14

Haha vilken natt ;) Isabella vaknade till inatt någon gång, satte på ficklampan på telefon och gjorde sen i ordning en flaska till henne. Och strax efter knydde Kevin till, avvaktade om jag skulle behöva gå in till honom el ej. Men han blev tyst ganska snart så han drömde nog bara! Och även Isabella hade blivit tyst och somnade om. Så jag tvärslocknade jag med. Vet inte om jag stängde av ficklampan ;) 

Isabella vaknade igen någon timme senare och på nattduksbordet stod flaskan orörd. Så jag gick upp och hällde ut maten för och sen göra en ny. Matade i henne och sen somnade vi båda om! :) 

När väckarklockan ringde var jag så trött att jag bara stängde av den och somnade sedan om. Vid 06.20 kom Micke upp och sa till mig att gå upp. Satte mig direkt upp, men lade mig en stund till. För jag var så otroligt trött. Sen fick jag lov och gå upp. Gick ner och gjorde oss i ordning och drog till dagis. 

Kevin har varit på dagis sen 8.15 :) ska hämta honom om en timme. Isabella ligger på mage och tycker det är allmänt kul. Hon vänder sig från rygg till mage hela tiden. Hinner bara vända rätt henne, när hon tröttnar och så vänder hon sig igen. Så fullt upp med den fröken nu <3 

Nähe måste fixa lite innan det är dags och hämta min lilla prins.

Ha en underbar dag! 

Ovido - Quiz & Flashcards